Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

«Στον… πάγο» και με επίσημη απόφαση

ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ-ΤΣΑΚΩΝΑ: ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ
Από «τα χείλη» του Ελεγκτικού Συνεδρίου «κρέμονταν» μέχρι χθες το μεσημέρι οι φορείς της Μεσσηνίας αλλά και της ευρύτερης περιοχής, όσον αφορά στην τύχη του οδικού τμήματος Παραδείσια-Τσακώνα.
Την περασμένη Πέμπτη διεξήχθη η συνεδρίαση που αναμενόταν να εγκρίνει τη συμπληρωματική σύμβαση που αφορά στην παράκαμψη στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης και χθες η απόφαση δόθηκε στη δημοσιότητα.
Κι όπως όλοι είχαμε αντιληφθεί, ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα, το πόρισμα ήταν αρνητικό! Κάτι τέτοιο σημαίνει «πάγωμα» των τελικών κατασκευών και αναβολή της παράδοσης του δρόμου για αρκετό χρονικό διάστημα.


Πηγές ανέφεραν ότι αρχικά η εισηγήτρια έκρινε ελλιπή το φάκελο της συμπληρωματικής σύμβασης που αφορά στην παράκαμψη των 800 μέτρων περίπου. Ωστόσο, αντιλαμβανόμενη τη σπουδαιότητα του ζητήματος για την ευρύτερη περιοχή,  ζήτησε (και έλαβε) πρόσθετα έγγραφα από το υπουργείο Ανάπτυξης και την Περιφέρεια Πελοποννήσου, προκειμένου η συμπληρωματική σύμβαση να επανεξεταστεί και να εγκριθεί. Παρά την προσπάθεια, όμως, η απόφαση ήταν και πάλι αρνητική, κατά πλειοψηφία.
Σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Καλαμάτας Παν. Νίκας έκρινε την εξέλιξη ως αρνητική, ενώ σχολίασε και τη στάση της Δικαιοσύνης στο συγκεκριμένο θέμα. Όπως τόνισε, τόσο με το τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα όσο και με τον περιμετρικό της Καλαμάτας έχουν δημιουργηθεί πολλά προβλήματα. «Το θέμα της ολοκλήρωσης του αυτοκινητόδρομου είναι εθνικής σημασίας και απόλυτης προτεραιότητας. Έτσι πρέπει να το δουν όλες οι πλευρές. Διαφορετικά, θα τους… φάει η βουή του κόσμου. Δεν μπορεί να συνεχιστεί η κατάσταση της ομηρίας», υποστήριξε χαρακτηριστικά.
Πάντως, όπως μας έλεγε χθες ο διευθυντής του έργου Νικ. Ντονάς, σε αντίθεση με το παραπάνω τμήμα, οι εργασίες κατασκευής της τοξωτής γέφυρας συνεχίζονται κανονικά και η πίστωση είναι εξασφαλισμένη.
Ήδη έχουν εγκριθεί 22 εκατομμύρια ευρώ για το 2012, τα οποία, επειδή δε θα απορροφηθούν όλα, θα μεταφερθούν για τον επόμενο χρόνο. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2013, ίσως και μέσα στον επόμενο Αύγουστο, αν δεν υπάρχουν προβλήματα με τις καιρικές συνθήκες.
Του Αντώνη Πετρόγιαννη

Πηγή : tharrosnews