Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Απαντηση Σταματοπουλου: ''Oτι ειπα ισχυει,δεν ηθελα να προσβαλλω κανεναν''

Σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχε μαζι μας ο αρχηγος του Α.Ο.Κ. Σακης Σταματοπουλος μετα το θορυβο που εχει προκληθει τις τελευταιες ημερες γυρω απο τις δηλωσεις του και κατα ποσο τελικα αν αυτες εχουν γινει μας ξεκαθαρισε και δηλωσε ευθεως,ενω μας ζητησε να δημοσιευσουμε τη τοποθετηση του αυτη: 
''Σε καμια περιπτωση δεν διαψευδω οτι εχω πει,η αποψη μου ισχυει απολυτα και ο διαλογος που εχετε παρουσιασει ειναι πραγματικοτητα.
Απο την αλλη δεν ηθελα να προσβαλλω,ουτε να θιξω κανεναν και σεβομαι τους φιλαθλους της ομαδας οι οποιοι ερχονται και στηριζουν τη προσπαθεια μας πληρωνοντας και το αντιστοιχο αντιτιμο σε εισιτηριο για να το κανουν.
Ως αρχηγος μετεφερα το γενικο κλιμα και αντιληψη που υπαρχει στους ποδοσφαιριστες του Α.Ο.Κ. για τους κακους και προκατειλλημενους που ερχονται στο γηπεδο προκειμενου να βλαψουν την ομαδα και περιμενουν ανα πασα στιγμη το λαθος για να μας κατηγορησουν.
Σεβομαι τη διοικηση,τον προπονητη μου,τους συμπαικτες μου και τιμω τη προσπαθεια ενημερωσης που κανετε και εσεις τοσο καιρο επιτυχημενα.Ειμαι ανοικτος σε οποια κριτικη σε αγωνιστικο επιπεδο.''

Πηγή : kyparissia-news