Όπως επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Λειβαδάς, αυτό που ζητούν οι παράγοντες της γερμανικής τουριστικής βιομηχανίας είναι υψηλή ποιότητα και περιεχόμενο στο υλικό προβολής της χώρας, ενώ δείχνουν να εκτιμούν το γεγονός ότι η Ελλάδα δίνει πλέον το μήνυμα ότι «οι υπερβολές τελείωσαν» και σχεδιάζει μακροπρόθεσμα, ακόμη και με περιορισμένους τους πόρους της, στοχεύοντας στην ποιοτική αναβάθμιση της τουριστικής της ταυτότητας. Ο Γ.Γ. Τουρισμού συναντήθηκε την Τετάρτη με εκπροσώπους των εταιρειών Thomas Cook, Condor, Lufthansa, Attika Reisen, Alltours, ενώ θα συνεχίσει τις επαφές του και την Πέμπτη.
Πηγή : kalamata news