Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Τέλος του χρόνου ο περιφερειακός

Τέλη του 2014 θα ολοκληρωθεί και θα παραδοθεί ο περιφερειακός αυτοκινητόδρομος της Καλαμάτας, ενώ το καλοκαίρι θα τελειώσει ο αυτοκινητόδρομος Λεύκτρο - Σπάρτη. Αυτά τόνισε προχθές ο αρμόδιος διευθυντής του υπουργείου Υποδομών Γιάννης Καρνέσης στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, κατά την ενημέρωσή του στο εργοτάξιο του «Μορέα,» στην εντυπωσιακή γέφυρα του Νέδοντα, μετά την τελετή των Θεοφανίων στο λιμάνι της Καλαμάτας.

Μιλώντας για τον περιφερειακό ο κ. Καρνέσης σημείωσε ότι «τέτοιο έργο δεν έχει άλλη πόλη στην Ελλάδα· είναι ευρωπαϊκό, εφάμιλλο ευρωπαϊκών πόλεων». Ανέφερε ότι ο κόσμος θα κυκλοφορεί στον περιφερειακό και θα παρακάμπτει τον οικιστικό ιστό της Καλαμάτας μέσα σε 4 λεπτά χωρίς να πληρώνει διόδια. Ωστόσο, σε σχετική ερώτησή μας απάντησε ότι προβλέπεται η δυνατότητα επιβολής διοδίων στον κόμβο της Σπερχογείας, για όσους θα μπαίνουν από εκεί στον καινούργιο δρόμο με κατεύθυνση την Καλαμάτα - υποστηρίζοντας ότι σε εκείνο το σημείο είναι ακόμη ο αυτοκινητόδρομος και όχι ο περιφερειακός της μεσσηνιακής πρωτεύουσας, ο οποίος αρχίζει από τον κόμβο Καρέλια.

Στην ενημέρωση, παρόντες ήταν ο Αλέξανδρος Γεωργόπουλος, στέλεχος του «Μορέα» και υπεύθυνος για το έργο όλου του αυτοκινητόδρομου, ο Θανάσης Βρέκος, εργοταξιάρχης και υπεύθυνος για τον περιφερειακό, ο βουλευτής Μεσσηνίας Δημήτρης Σαμπαζιώτης και ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας.

ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΜΑΝΗΣ

Με την ολοκλήρωση της ενημέρωσης από τον κ. Καρνέση παρενέβη ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης και είπε ότι ενέταξε τη μελέτη βελτίωσης του κεντρικού επαρχιακού δρόμου της Μάνης, με παραλιακή χάραξη, και ο διαγωνισμός για την ανάδειξη μελετητή θα γίνει μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Ακολούθησε επίσκεψη - αυτοψία του πρωθυπουργού στο κατάστρωμα της γέφυρας του Νέδοντα απ' όπου είδε από ψηλά την Καλαμάτα.

Μετά το πέρας της επίσκεψης ο Αντ. Σαμαράς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Καινούργιες γέφυρες και καινούργιοι δρόμοι και αυτοκινητόδρομοι, οι οποίοι ξεκίνησαν πια σε ολόκληρη την Ελλάδα, δίνουν μια απτή αίσθηση αισιοδοξίας και αποτελέσματος. Οχι μόνο γιατί οι μεγάλοι δρόμοι ενώνουν τον κόσμο και μεταφέρουν πολύ πιο γρήγορα ανθρώπους και εμπορεύματα, αλλά κυρίως γιατί δημιουργούν θέσεις εργασίας. Και αυτό είναι για εμάς η εθνική στρατηγική εξόδου από την κρίση. Από μια κρίση η οποία δημιουργεί το μεγαλύτερο πρόβλημα που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα: την ανεργία. Η κατασκευή τέτοιων μεγάλων έργων μειώνει την ανεργία, δίνει ελπίδα στον κόσμο. Αυτή είναι η υποχρέωσή μας και αυτό κάνουμε κάθε μέρα».

Γ.Σ.


Πηγή : eleutheria online