Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Αύξηση εξαγωγών 8% η "Καρέλιας"

Αύξηση των εξαγωγών σε ποσοστό 8% εμφανίζει η Καπνοβιομηχανία "Καρέλια" κατά τους πρώτους 9 μήνες του 2013, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του περσινού έτους. Παράλληλα, η διεθνής παρουσία της καλαματιανής εταιρείας έχει διευρυνθεί σε περισσότερες από 70 χώρες του εξωτερικού, ενώ δυναμική είναι και η συμμετοχή της σε κορυφαίες διεθνείς εκθέσεις.

Τα πιο πάνω στοιχεία επισημαίνει, μεταξύ άλλων, η μεγαλύτερη ελληνική καπνοβιομηχανία με ανακοίνωση της, στην οποία αναφέρει ειδικότερα:

"Με συνεχή αύξηση εξαγωγών και το πρώτο 9μηνο του 2013, η εταιρεία συμμετείχε σε κορυφαίες διεθνείς εκθέσεις

Με περαιτέρω αύξηση 8% στις εξαγωγές της κατά το πρώτο 9μηνο του 2013, η "Καρέλια Α.Ε." εξακολουθεί να διευρύνει τη διεθνή της παρουσία σε περισσότερες από 70 χώρες του εξωτερικού.

Στο πλαίσιο αυτό, η "Καρέλια Α.Ε." παρουσίασε πρόσφατα τη δυναμική σειρά νέων προϊόντων της παράλληλα με τα καθιερωμένα και διεθνώς αναγνωρισμένα σήματά της, σε κορυφαίες εκθέσεις του εξωτερικού. Αυτή τη χρονιά, περισσότεροι διεθνείς προορισμοί, μεγαλύτερα εκθεσιακά περίπτερα, και η συμμετοχή πολυάριθμων κορυφαίων στελεχών ήταν τα χαρακτηριστικά της ευρύτερης συμμετοχής της εταιρείας σε σημαντικές διεθνείς οργανώσεις.

Πιο συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη ελληνική καπνοβιομηχανία, επανέλαβε τη συμμετοχή της στη διεθνώς αναγνωρισμένη έκθεση αφορολογήτων ειδών "ΤFWA World Exhibition" στις Κάννες. Με ένα εντυπωσιακό περίπτερο 150 τ.μ., η "Kαρέλια" υποδέχτηκε σημαντικούς πελάτες, από τους χιλιάδες που επισκέπτονται την έκθεση κάθε χρόνο. Είναι γνωστή η καταξίωση της εταιρείας στο συγκεκριμένο κλάδο, καθώς τα προϊόντα της πωλούνται σε μεγάλα αφορολόγητα καταστήματα αεροδρομίων, λιμένων και συνοριακών σταθμών στη Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, στη Μέση και Απω Ανατολή, καθώς και στην Αφρική.

Με το σήμα Omé να κυκλοφορεί στην εσωτερική αγορά της Γαλλίας με μεγάλη επιτυχία, η "Καρέλια" θεώρησε επιβεβλημένη τη συμμετοχή της για πρώτη φορά στην έκθεση "Losangexpo" στο Παρίσι. Οι επισκέπτες, κυρίως ιδιοκτήτες σημείων λιανικής ανά την χώρα, είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με στελέχη της εταιρείας τρόπους για την περαιτέρω ανάπτυξη της οικογένειας Omé και να ενημερωθούν για τα νέα προωθητικά προγράμματα της "Καρέλια". Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις της "Καρέλια" στη Γαλλία πέτυχαν αύξηση 59% το 2012, με την οικογένεια Omé να καταλαμβάνει, κατά τους περισσότερους μήνες, την κορυφαία θέση από πλευράς ποσοστιαίας αύξησης πωλήσεων.

Η εταιρεία έλαβε επίσης μέρος στην έκθεση «Creativsalzburg» στο Σάλσμπουργκ της Αυστρίας, για να υποστηρίξει τα προϊόντα της που ήδη σημειώνουν ταχύτατη άνοδο σε αυτή τη νέα, για την εταιρεία, αγορά, να ενημερώσει για τα νέα της λανσαρίσματα αλλά και για να συμβάλει αποφασιστικά στις προσπάθειες του διανομέα της για διεύρυνση των προωθητικών ενεργειών στα σημεία λιανικής.

Επίσης, η "Καρέλια" συμμετείχε για ακόμη μια φορά στην διεθνή έκθεση καπνικών προϊόντων "Intertabac" στο Ντόρτμουντ της Γερμανίας, όπου στις συναντήσεις που διεξήχθησαν με τους διεθνείς πελάτες της, τους ενημέρωσε για τις νέες της προτάσεις στα τσιγάρα και στον καπνό για στριφτό, ενώ συζήτησε και τις τρέχουσες εξελίξεις στον κλάδο ενόψει μάλιστα και της επερχόμενης αναμόρφωσης της Κοινοτικής οδηγίας για τα προϊόντα καπνού. Παράλληλα σε σειρά συναντήσεων και με νέους πελάτες ξεκίνησαν οι διαπραγματεύσεις για είσοδο των σημάτων της και σε νέες αγορές.

Το φορτωμένο εκθεσιακό πρόγραμμα της "Καρέλια" για το 2013 ολοκληρώθηκε στην Ελλάδα με την εντυπωσιακή συμμετοχή της στην εμπορική έκθεση "Mini Market και Περίπτερο" στο Athens Metropolitan Expo. Στο επιβλητικό, 130 τ.μ., περίπτερο της εταιρείας, στελέχη της Εμπορικής Διεύθυνσης και Διεύθυνσης Marketing της "Καρέλια" είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με εκατοντάδες επιχειρηματίες χονδρικής και λιανικής της εσωτερικής αγοράς σχετικά με τα προβλήματα που προκαλεί, σε όλον τον κλάδο, η υπέρμετρη φορολόγηση των καπνικών προϊόντων στην χώρα, αλλά και να συζητήσουν τις σημαντικές αλλαγές που πραγματοποιούνται στα δίκτυα διανομής κατά το τελευταίο εξάμηνο".


Πηγή : eleutheria online