H παρουσία του Γενικού Διευθυντή της Υπηρεσίας Συγχρηματοδοτούμενων Έργων του Υπουργείου Υποδομών, σήμερα στην Πύλο στην ευρεία σύσκεψη που έγινε κατ' εντολή του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά για το μείζον θέμα της προώθησης του ''Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη'' έβγαλε και αρκετές ειδήσεις. Ο ίδιος ένα από τα πιο έμπειρα υπηρεσιακά και τεχνοκρατικά στελέχη και έχει βοηθήσει αρκετά στην εξεέλιξη των έργων της Πελοποννήσου, είχε να πει και για τα υπόλοιπα τμήματα ερωτώμενος από την τηλεόραση BEST.
O Γιάννης Καρνέσης λοιπόν, αρχικά αναγνώρισε πως ο Περιμετρικός Δακτύλιος της Καλαμάτας, πλέον, τρέχει... καλά. Θα μπορούσαν τα δεδομένα να ήταν και καλύτερα, εάν είχαν δοθεί οι εκτάσεις. Χαρακτηριστικό πως μέχρι σήμερα για απαλλοτριώσεις έχουν καταβληθεί 26 εκατ. ευρώ!!! ενώ στις λίγες ευτυχώς περιπτώσεις, σημειώνονται εκείνες ιδιοκτητών που έχουν πάρει 600-700.000 ευρώ και δεν δίνουν τις ιδιοκτησίες τους.
Για την... φιλολογούμενο ενδιαφέρον από το ''Μορέα'' για το ''Τσακώνα - Καλό Νερό'' υπογράμμισε πως επίσημα δεν υπάρχει τέτοιο ενδιαφέρον και πως το συγκεκριμένο τμήμα δεν μπορεί να αποκοπεί από την υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης. Για την Ολυμπία Οδό, υπάρχει αισιοδοξία πως τα τμήματα από την Πάτρα και κάτω θα ξεμπλοκάρουν και θα ξεκινήσουν ''πακέτο'' το ''Τσακώνα-Καλό Νερό'' και το ''Πάτρα-Πύργος'', που δεν έχουν προβλήματα χάραξης και απαλλοτριώσεων, και συνάμα, είναι ώριμα.
Για να γίνει αυτό μπορεί να... επέλθει λύση μέσω της αναδιάταξης του ΕΣΠΑ και εκεί βρισκόμαστε στην αναμονή. Αναγνώρισε τα προβλήματα που καταγράφονται στο πέρασμα από τον Καϊάφα και αυτό είναι ένα σημαντικό ζήτημα. Μεταξύ άλλων, σημείωσε πως τα δεδομένα για τους αυτοκινητόδρομους έχουν αλλάξει και λόγω της κρίσης από την αναμενόμενη διπλάσσια κίνηση, αυτή δεν φθάνει ούτε στη μισή σαν... προσδοκία.
Ήταν χρήσιμες οι αναφορές του κ. Καρνέση που δείχνουν πως υπάρχει συγκεκριμένος σχεδιασμός πάντα υπό την επίβλεψη του Πρωθυπουργού και πως δύναται να τρέξουν τα ώριμα τμήματα της Ολυμπίας, που είναι ένα από τα ανοικτά... θέματα.
Πηγή : best-tv