Πάντως η απόφαση του δικαστηρίου προκάλεσε αίσθηση, όσον αφορά την επιβολή ποινής και στον πρώην πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, Νίκο Τζάννε, δεδομένου ότι ο εισαγγελέας είχε προτείνει την απαλλαγή του. Άλλωστε το Λιμενικό Ταμείο πριν από το ατύχημα είχε απευθυνθεί εγγράφως στον ΟΣΕ, καλώντας τον να συντηρήσει τη γραμμή στο λιμάνι γιατί πράγματι υπήρχε κίνδυνος ατυχήματος. Η διαδικασία είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, δεδομένου ότι κανένας από τους τρεις κατηγορούμενους δεν αναγνώρισε την παραμικρή ευθύνη του φορέα που εκπροσωπούσε για το ατύχημα που σημειώθηκε και τους κινδύνους που υπήρχαν. Επίσης μεγάλο ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στη συγκεκριμένη περιοχή έχει γίνει πλέον παρέμβαση από κοινού από το Λιμενικό Ταμείο, τον ΟΣΕ και το Δήμο Καλαμάτας, με προγραμματική σύμβαση που είχαν υπογράψει. Μετά την παρέμβαση οι γραμμές του τρένου αποκλείστηκαν με κολωνάκια, τα οποία όμως απομακρύνθηκαν με έγγραφη εντολή του δημάρχου Καλαμάτας, Παναγιώτη Νίκα, ο οποίος δεν έχει καμία αρμοδιότητα, ακόμη τουλάχιστον, στη συγκεκριμένη περιοχή. Για το λόγο αυτό το Λιμενικό Ταμείο έχει προσφύγει εναντίον του Δήμου στη δικαιοσύνη, ώστε να είναι καλυμμένο και σε περίπτωση νέου ατυχήματος στις σιδηροδρομικές γραμμές.
Πηγή : simaianews