Με ρυθμό χελώνας προχωρούν τα σημαντικά έργα που θα βελτιώσουν το οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας, και τώρα οι αρμόδιοι πρέπει να τρέξουν για να προλάβουν την ένταξή τους στο ΕΣΠΑ. Μελετητικά ωριμότερος είναι οδρόμος Μεσσήνη - Εύα που πάει για ένταξη στο ΠΕΠ του ΕΣΠΑ. Αντιθέτως, δεν έχει ολοκληρωθεί ο φάκελος για το τμήμα Εύα - Βαλύρα και το Λάμπαινα - Αρχαία Μεσσήνη. Προς έγκριση της ένταξης οδεύει και ο δρόμος Ραυτόπουλο - Μουριατάδα, προϋπολογισμού 13 εκ. ευρώ, ενώ για το Τζάνε - Καλαμάκι, που έχει δημοπρατηθεί στις 25 Σεπτεμβρίου του 2012, αναμένεται η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με τις εργολαβικές διενέξεις - αλλά ούτε και οι απαλλοτριώσεις έχουν ολοκληρωθεί.
Σύμφωνα με την 'Ελευθερία' για το τμήμα Γαργαλιάνοι - Ρωμανού, η εργολαβία έχει σταματήσει. Ενώ λοιπόν ο δρόμος έπρεπε να είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία από το... 2009, κανένας δεν ξέρει αν και πότε θα ολοκληρωθεί η κατασκευή του. Το μοναδικό έργο που δημοπρατείται στις 18 Ιουνίου στο υπουργείο Υποδομών είναι ο δρόμος Σουληνάρι - Κορυφάσιο, προϋπολογισμού 13,8 εκ. ευρώ. Στο μεταξύ, έφτασε στην Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας η περιβαλλοντική μελέτη για την παράκαμψη της Πύλου στο δρόμο Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη. Τέλος σε εξέλιξη βρίσκονται αυτή την περίοδο και οι διαπραγματεύσεις για το τμήμα Ριζόμυλος - Καλαμάτα.
Πηγή : kyparissiotis